Головна Новини

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Новини
Мотиваційний лист: найпоширеніші запитання та відповіді Друк
Вівторок, 05 липень 2022 11:57

Цього року всім вступникам під час подання заяви треба обов'язково додавати мотиваційні листи. У Державному підприємстві «Інфоресурс» відповіли на основні запитання про них.

  • Мотиваційні листи треба відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти?

Якщо ви реєструєте електронний кабінет та подаєте заяви в електронній формі, то й мотиваційний лист додаєте до кожної заяви виключно через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі подання заяв.

Безпосередньо до закладу освіти мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі (це передбачено для невеликої категорії вступників).

Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують викладену інформацію, то їх треба надсилати на електронні скриньки Приймальних комісій закладів освіти.

В електронному кабінеті завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них не передбачено. Додається тільки текст листа, який під час реєстрації заяви в закладі освіти роздруковується Приймальною комісією.

  • Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? 

Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Отже заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв. 

Кожна з категорій вступників має свій час для їхньої подачі: 

  • з 30 червня – вступники на основі БСО (9-ти класів);
  • з 14 липня – до закладів ФПО (фахової передвищої освіти);
  • з 29 липня – до закладів вищої освіти на основі ПЗСО (11-ти класів) або диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра.

Тоді ж в кабінеті з'явитися можливість додавати мотиваційні листи. Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

В електронному кабінеті блок: Подання заяв. Результати випробувань. Внести текст мотиваційного листа.

  • Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку «Зберегти», а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?

Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. 

Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад Word або Google-Документи, а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.

  • Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО») текст листа редагувати неможливо.

  • Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?

Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти в своїх Правилах прийому. Радимо з ними обов'язково ознайомитися до подання заяв та завчасно підготувати тексти листів.

  • Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в кабінеті?

Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 000 символів. 

Водночас, вимоги щодо кількості символів визначає заклад освіти.

Наприклад, вимога закладу освіти: обсяг листа – не менш як 200 і не більш як 600 слів.

ДП «Інфоресурс» наполегливо радить дотримуватися цих вимог, адже кожен лист розглядається Приймальними комісіями та враховується під час формування рейтингового списку вступників.

 
Сплата заробітної плати та профвнесків під час простою Друк
Четвер, 30 червень 2022 13:23

Згідно зі ч. 1 ст. 113 КЗпП час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від двох третин тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

Федерація профспілок України нагадує, що відповідно до ч. 1 ст. 34 КЗпП, простій – це зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.

Отже, працівник під час простою залишається у трудових відносинах, роботодавець зобов’язаний нараховувати такому працівникові заробітну плату у розмірі не нижче від двох третин тарифної ставки, проводити з неї всі необхідні відрахування до бюджету і страхових фондів, а також утримувати членські профспілкові внески та перераховувати їх на рахунок профспілки.

Роботодавець не має права відмовитись утримувати або затримувати перерахування цих коштів, оскільки в нього відсутні для цього правові підстави.

У відповідності до ч. 3 ст. 42 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» за наявності письмових заяв працівників, які є членами профспілки, роботодавець щомісячно та безоплатно утримує із зарплати й перераховує на рахунок профспілки членські профспілкові внески працівників відповідно до укладеного колективного договору або окремої угоди в терміни, визначені цим договором. 

Роботодавець не має права затримувати перерахування цих коштів.

Волевиявлення працівника викладено у заяві про відрахування членських профспілкових внесків.

Таким чином, якщо під час простою підприємства не з вини працівника він отримує заробітну плату у розмірі не нижче від двох третин тарифної ставки, то роботодавець повинен щомісячно та безоплатно утримувати із зарплати й перераховувати на рахунок профспілки членські профспілкові внески працівників відповідно до укладеного колективного договору або окремої угоди в терміни, визначені цим договором.

 

 
Оновлено Положення про стипендії Президента України та Кабміну для молодих учених Друк
Вівторок, 28 червень 2022 14:04

24 червня 2022 року, під час засідання Уряду схвалено постанову КМУ, яка вносить зміни до постанов 1994 року: «Про стипендії Кабінету Міністрів України для молодих вчених» та «Про стипендії Президента України для молодих вчених».

Метою документа є погодження нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України із Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», а також упорядкування термінології, що вживається у зазначених нормативно-правових актах, відповідно до законодавства.

Зокрема врегульовано такі питання:

  • уточнення вимог до осіб, які можуть брати участь у конкурсі на здобуття стипендій Президента України та Кабінету Міністрів України для молодих учених;
  • усунення обмежень щодо можливості брати участь у конкурсі на здобуття стипендій усіх молодих учених, які відповідно до Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» мають статус молодого вченого.

За матеріалами – МОН

 
Допомога по частковому безробіттю застрахованим особам: рішення Уряду Друк
Вівторок, 28 червень 2022 14:03

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 21.06.2022 № 702, якою затверджено Порядок надання допомоги по частковому безробіттю.

Державна служба зайнятості надала роз’яснення щодо порядку, умов та тривалості надання такої допомоги.

Хто може отримати допомогу

Застраховані особи (працівники та ФОП) у разі втрати ними частини заробітної плати через зупиненням (скороченням) виробництва продукції (виконання робіт, надання послуг) з причин економічного, технологічного характеру, виникнення надзвичайної ситуації, введення надзвичайного або воєнного стану, встановлення карантину.

Які умови 

  • зупинення виробництва продукції не менш як 20 відсотків чисельності працівників роботодавця;
  • рівень скорочення тривалості робочого часу та доходу ФОП, становить 30 і більше відсотків на місяць;
  • відсутність у роботодавця або ФОП, яка є застрахованою особою, заборгованості із виплати заробітної плати та сплати ЄВ або сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування протягом шести місяців, що передують місяцю зупинення (скорочення) виробництва продукції (виконання робіт, надання послуг);
  • сплата роботодавцем за кожного працівника або фізичною особою — підприємцем, яка є застрахованою особою, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування протягом останніх шести місяців, що передують місяцю, в якому почалося зупинення (скорочення) виробництва продукції (виконання робіт, надання послуг);
  • роботодавець не є фондом соціального страхування;
  • допомога не надається працівникам органів державної влади, органів місцевого самоврядування або закладів, установ, організацій, утворених ними в установленому порядку, які повністю утримуються за рахунок державного чи місцевого бюджету.

Хто надає допомогу

Допомога по частковому безробіттю надається центром зайнятості за зверненням роботодавця або ФОП.

Виплата працівникам допомоги по частковому безробіттю здійснюється роботодавцем, з яким оформлено трудові відносини. Допомога не виплачується співробітникам, які працюють за сумісництвом.

Виплата не здійснюється працівникові в період простою та відпустки без збереження заробітної плати і в разі призупинення трудових відносин.

Тривалість виплати

Допомога надається роботодавцям для виплати допомоги по частковому безробіттю працівникам, які є застрахованими особами, на строк зупинення виробництва продукції, але не більш як 180 календарних днів сумарно протягом 36 місяців з дня зупинення (скорочення) виробництва.

Перелік документів

Роботодавець подає до центру зайнятості заяву про надання допомоги по частковому безробіттю: 

  • в електронній формі з цифровим підписом на адресу офіційної електронної пошти центру зайнятості за місцем провадження господарської діяльності;
  • у паперовій формі – особисто до центру зайнятості.

Форма заяви затверджується Державним центром зайнятості.

До заяви додають:

  • роботодавець – відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу (згідно з Порядком, за формою згідно з додатком 1);
  • фізична особа – підприємець, яка є застрахованою особою та звертається по отримання допомоги, – відомості про себе за формою згідно з додатком 2.
 
« ПочатокПопередня919293949596979899100НаступнаКінець »

Сторінка 95 з 599