Головна Новини Головні новини

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Головні новини
Міністр освіти про ситуацію з надбавками та вимушеними відпустками Друк
Понеділок, 19 лютий 2018 10:40

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич на своїй офіційній сторінці у соціальній мережі Фейсбук підкреслила неприпустимість зменшення надбавки за престижність праці освітян та їх відпусток за власний рахунок.

Подаємо повний тест допису міністра.

У Міністерство освіти і науки України почали надходити повідомлення про те, що в окремих областях місцева влада зловживає своїми повноваженнями та зменшує надбавку за престижність, а в деяких місцевостях педагогів навіть змушують протягом карантину брати відпустку за власний рахунок.

Очевидно, що така ситуація є абсолютно неприпустимою.

Освітньої субвенції на зарплати вистачає для виплати коштів вчителям. Ще з минулого року на рівні місцевих бюджетів осіли значні залишки освітньої субвенції. Ми вирішили підтримати місцеві органи та дозволили використовувати ці гроші на матеріально-технічне забезпечення. Тепер місцеві органи економлять на вчителях по максимуму.

Рішення є, і воно доволі просте. Якщо це продовжиться, ми внесемо зміни до відповідної постанови і жодної копійки із залишків освітньої субвенції на матеріально-технічне забезпечення місцеві органи витратити не зможуть.

На місцях є значні субвенції на матеріально-технічне забезпечення з державного бюджету, до 10 разів збільшилися надходження до місцевих бюджетів у межах децентралізації. При цьому заощаджувати на вчителях – це окремий різновид цинізму.

Звісно, можуть бути об’єктивні обставини, і коштів у деяких окремих місцевостях може не вистачати. Це було і в попередні роки, і ми в робочому порядку реагували на такі ситуації. Пишіть лист на МОН і ми шукатимемо спосіб відкоригувати. Але урізати зарплати та відправляти вчителів у примусові відпустки, аби притримати гроші і направити їх за іншим призначенням – це щось нове.

 
Франція: страйк проти реформ, які загрожують посиленням нерівності в освіті Друк
Понеділок, 19 лютий 2018 10:39
На початку лютого 2018 року Профспілка вчителів середніх шкіл Франції SNES-FSU, одна з членських організацій Європейського комітету профспілок освіти у Франції, і всі інші організації, які входять до нього, вийшли на страйк.

За інформацією SNES-FSU, французький уряд пропонує проведення реформи, не приділивши достатньо часу її серйозній оцінці і глибокому і всебічному обговоренню.

Запропонована реформа загрожує посиленням нерівності серед середніх шкіл старшого рівня й старшокласників, особливо для учнів з низьким рівнем економічного і соціального життя.

Реформа також має величезні наслідки для викладацьких кадрів, зокрема, зниження числа відкритих вакансій на 20% і скорочення 2,6 тисяч вчительських посад в період, коли очікується поповнення класів ще на 26 тисяч учнів.

Національний секретар SNES-FSU Оділь Корделье заявляє: «Сьогодні працівники освіти повинні мобілізуватися і сказати« ні» реалізації цієї пропозиції у Франції».

Фактично, профспілка освіти вимагає:

  • захистити бакалаврат, який базується, головним чином, на проведенні підсумкових, загальнонаціональних, анонімних іспитів, шляхом перегляду природи цих тестів, їх тривалості і коефіцієнтів в кожній їх серії з метою підвищити цінність іспитів;

  • захистити заклади середньої школи старшого рівня;

  • видозмінити бакалаврат і систему середньої школи старшого рівня на благо учнів;

  • поліпшити умови праці працівників освіти.

Європейський директор ЄКПО Сьюзан Флокен підтвердила, що «ЄКПО переконаний: надання безкоштовної якісної освіти, яка фінансується державою, є одним з головних обов'язків кожного уряду». Вона висловила солідарність з французькими колегами, та побажала їм успіху в проведенні страйку.

 
Круглий стіл до Всесвітнього дня соціальної справедливості Друк
Понеділок, 19 лютий 2018 10:39
15 лютого 2018 року учасники круглого столу «Нова політика цін і тарифів на соціально значущі товари і послуги: чи збережено принципи соціальної справедливості?» обговорили питання реформуванні сфери надання житлово-комунальних послуг, цінової політики на соціально-значущі продовольчі товари. Цей захід організовано Федерацією профспілок України з нагоди Всесвітнього дня соціальної справедливості.

У роботі круглого столу взяли участь та виступили заступник Голови ФПУ Олександр Шубін, представник ФПУ у Верховної Раді України, Перший заступник голови парламентського Комітету з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення Сергій Каплін, заступник голови Комітету Парламенту з питань будівництва, містобудування і житло-комунального господарства Альона Бабак, голова Всеукраїнської громадської організації «Спілка власників житла України» Олексій Кучеренко, представники центральних органів виконавчої влади та місцевих органів самоврядування, всеукраїнських об’єднань профспілок, наукових установ, громадських організацій, ЗМІ. Від Профспілки працівників освіти і науки України участь у засідання взяв головний юрисконсульт Валентин Паливода.

У виступах учасників круглого столу зазначалось, що 26 листопада 2007 року Генеральна Асамблея Організації Об'єднаних Націй проголосила 20 лютого Всесвітнім днем соціальної справедливості та запропонувала всім державам-членам присвятити цей спеціальний день проведенню на національному рівні конкретних заходів в інтересах соціального розвитку.

Відзначення цієї дати на державному рівні підтверджує прихильність України до загальновизнаних у світі принципів соціальної справедливості та активного впровадження в життя політики і стратегій, спрямованих на її забезпечення, має сприяти подальшому нарощуванню зусиль в області подолання бідності, досягнення добробуту і забезпечення рівного доступу до соціального захисту для всіх громадян, які його потребують.

Протягом останнього року в Україні триває масштабний процес реформування в усіх суспільних сферах. Існує чимала кількість напрацювань як з боку Верховної Ради України, Уряду, так і з боку експертного середовища.

Наскрізною темою проведення реформ в Україні є їх якість, відповідність заявленими розробниками цілям та загальносуспільним інтересам. Проте, часто виникає проблема появи негативних «побічних ефектів» в суміжних секторах, що не враховуються при розробці конкретних заходів, передбачених тією чи іншою реформою. Невиважені державні рішення не задовольняють суспільство, тому є вкрай актуальним питання розробки та впровадження ефективного механізму комунікації між державою, експертним середовищем та громадськістю.

З цією метою учасниками круглого столу визначено Рекомендації щодо першочергових спільних дій на шляху реалізації принципів соціальної справедливості в житті кожного українця, зокрема, в контексті цінового та тарифного регулювання.

Учасники круглого столу у Рекомендаціях, зокрема наголосили, що лише об’єднання зусиль влади усіх рівнів, наукових, громадських та профспілкових організацій, спрямованих на досягнення соціальної справедливості у суспільстві на основі поваги до прав та законних інтересів громадян, підвищення рівня життя населення, соціальної стабільності в державі, забезпечення кожній людині гідних умов життя та ефективного соціального захисту, може забезпечити виконання нашою державою Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, а також реалізацію державної політики у сфері боротьби з бідністю та дотримання гарантованих Конституцією України прав людини на достатній життєвий рівень.

 
За роботу в спеціальних школах та інклюзивних класах встановлено надбавку – рішення Уряду Друк
П'ятниця, 16 лютий 2018 09:49
Встановлено 15 та 20 відсоткові надбавки для вчителів підготовчих класів спеціальних шкіл, а також для педпрацівників і помічників вихователів в інклюзивних класах (групах) усіх освітніх закладів. Рішення про внесення відповідних змін до постанови КМУ від 25.08.2004 № 1096 «Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності» ухвалив Уряд України.

Відтепер вчителі в підготовчих класах спеціальних закладів загальної середньої освіти отримуватимуть доплату 20% за класне керівництво. Також педагоги таких класів матимуть 15% надбавки за перевірку зошитів.

«Завдяки цьому ми зможемо усунути нерівність в оплаті праці тих вчителів, які працюють у підготовчих класах спеціальних шкіл. Адже з 1 вересня 2014 року в таких школах поетапно впроваджуються нові навчальні плани, які розраховані на те, що в структурі початкової школи є підготовчий та 1-4 класи. Тобто термін навчання становить 5 років, що дозволяє забезпечити дітям достатню кількість часу і для засвоєння навчального матеріалу, і для корекційно-розвиткової роботи. Незважаючи на те, що підготовчі класи були відкриті, умови роботи в них були гірші, тепер же ми врегулювали питання необхідних надбавок», – пояснила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Окрему доплату в граничному розмірі 20% також встановлено для педпрацівників та помічників вихователів, які працюють в інклюзивних класах чи групах. Це поширюватиметься на заклади дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

«Для нас є дуже важливим розвивати інклюзивне освітнє середовище, щоб люди з особливими потребами мали доступ до якісних освітніх послуг. Зокрема, це один з пріоритетів Нової української школи. Державою виділяється цільова субвенція на підтримку інклюзивної освіти – придбання засобів корекції, дидактичних матеріалів, проведення додаткових корекційно-розвиткових занять. Але, звісно, ми маємо фінансово підтримати працівників таких класів і груп за рахунок додаткової надбавки», – зазначила Лілія Гриневич.

Нагадуємо, що раніше Уряд прийняв постанови, що в середньому підвищують зарплати вчителів у 2018 році на 25%.


За матеріалами Урядового порталу
 
« ПочатокПопередня381382383384385386387388389390НаступнаКінець »

Сторінка 387 з 434