Головна Новини Головні новини

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Головні новини
Нові освітні тренди за версією Global Teacher Prize Ukraine Друк
Понеділок, 05 лютий 2024 14:45

Минулий рік став справжнім випробуванням для української освіти, але він також вкотре підтвердив високий дух українських освітян, доводячи, що для них немає нічого неможливого.

Навіть у складних умовах обстрілів, блекаутів та психологічного напруження педагоги продовжували надавати якісну освіту дітям. 

Також 2023 відзначився пошуками нових рішень і гнучкістю вчителів, які впроваджували нові методи та прийоми, забезпечуючи підтримку української освіти на високому рівні. 

Провідні освітні експерти прогнозують, що освіта у 2024 році стане більш інклюзивною, технологічною та розвиваючою.

Ці глобальні тенденції змінять підхід в організації навчального процесу, спрямовуючи фокус вчителів та батьків на розвиток критичного мислення, вирішення різних проблем та викликів, щоб бути успішними у сучасному світі.

 

За матеріалами – Global Teacher Prize Ukrain

 

 
Створено посібник «Як ти? Уроки з психології для школярів (10–14 років)» Друк
Понеділок, 05 лютий 2024 14:43

Часто діти підліткового віку вважають, що стикаються з проблемами, які неможливо розв’язати. Вони можуть почуватися самотньо у своїх переживаннях і не хочуть ними ділитися. 

Як дорослі ми можемо підсилити їхню емоційну й психологічну стійкість, сформувати в них навички саморегуляції та усвідомленості. 

Один із інструментів для цього – навчально-методичний посібник «Як ти? Уроки з психології для школярів (10–14 років)». 

Він пропонує розробки уроків, які спрямовані на профілактику булінгу та підвищення поінформованості учнів про власний психологічний стан. 

Кожен урок стимулює учнів до роздумів та обговорення. Спілкуючись на уроках психології, вони матимуть можливість зрозуміти, що безвихідних ситуацій не буває, інші люди також можуть переживати схожі емоції та є безліч способів, щоб розв'язати проблему.

Посібник можуть використовувати педагоги та фахівці для того, щоб підготувати окремий урок або ж підсилити інші заняття для 5–8 класів.

Завантажити посібник yak_ty_uroky_z_psykholohiyi_dlya_shkolyariv-10-14_02_02_2024.pdf [4.38 Mb][18] Завантажити Переглянути документ онлайн

 

 

 

За матеріалами – МОН України

 

 
Мінфін: у 2023 році використано 74 % коштів субвенції на облаштування укриттів у школах Друк
Понеділок, 05 лютий 2024 14:37

За інформацією Міністерства фінансів України станом на 29 грудня 2023 року місцеві бюджети витратили на облаштування укриттів 1,1 млрд грн із передбачених 1,5 млрд грн, або 73,7 % розподіленого обсягу. Про це свідчать дані звіту з виконання місцевих бюджетів.

«Аналіз отриманої інформації засвідчив, що кошти не були ефективно використані до кінця поточного року у повному обсязі. Це, на жаль, не дало можливості покращити безпекове середовище та підвищити якість освітніх послуг у територіальних громадах. Адже наприкінці 2023 року невикористані майже 400 млн грн було повернуто у державний бюджет», ‒ наголосив заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.

У цьому році на облаштування укриттів передбачено 2,5 млрд грн, що більше на 66% ніж у минулому році.

“Очікуємо, що Міністерство освіти та науки спільно з органами місцевого самоврядування проаналіують причини невикористання коштів у 2023 році, посилить контроль і забезпечить їх ефективне, цільове використання у поточному році. Маємо максимально забезпечити комфортні та безпечні умови для навчання дітей», ‒ повідомив заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.

 

У повному обсязі кошти субвенції розподілили всі області та м. Київ.

Найкращі показники використання коштів субвенції у Житомирській області – 43,7 млн грн (97 %) розподіленого обсягу, Кіровоградській області – 29,6 млн грн (95 %), Волинській області – 44,3 млн грн (92 %), Хмельницькій області – 42,8 млн грн (90 %), Тернопільській області – 19,3 млн грн (91 %), Сумській області – 64,3 млн грн (89 %), Дніпропетровській області – 135,8 млн грн (88 %), Львівській області – 26,4 млн грн (88 %), Полтавській області – 48,6 млн грн (88 %).

Найгірші показники використання коштів субвенції в Івано-Франківській області – 6,8 млн грн (33 %), Миколаївській області – 51,4 млн грн (50 %), Рівненській області – 27,9 млн грн (55 %), Закарпатській області – 10,4 млн грн (59 %), Вінницькій області – 19 млн грн (62 %), Чернігівській області – 34,9 млн грн (60 %).

За рахунок місцевих бюджетів на умовах співфінансування місцеві ради використали 373,6 млн грн із виділених 638,2 млн грн (42,5%) на облаштування укриттів, або 25 % затвердженого обсягу.

 

За матеріалами – Міністерства фінансів України

 


 

 
Забезпечення успішної цифрової освіти і навчання: рекомендації Європейської ради Друк
Понеділок, 05 лютий 2024 14:31

 Європейська  Комісія визнає, що цифрові технології сприяють підвищенню якості, доступності та інклюзивності освіти й навчання, допомагають швидко реагувати на такі кризи, як пандемія COVID-19 чи війна в Україні. Втім численні ініціативи, інновації та зусилля країн-членів Європейського Союзу (ЄС) поки що не призвели до системної цифрової трансформації в освіті й навчанні.

Європейська Рада схвалила рекомендації щодо забезпечення успішної цифрової освіти та навчання. Стратегічний пріоритет – сприяти розбудові високоякісної цифрової освітньої екосистеми.


Рекомендації розробила Європейська комісія, щоб:

  • трансформувати систему освіти й навчання для потреб цифрової епохи;
  • заохочували людей використовувати технології творчо, відповідально, з розумінням того, як вони функціонують.
  • Вчителі визнані ключовими суб’єктами успішної цифрової трансформації. Наразі лише 39% вчителів ЄС вважають себе здатними застосовувати цифрові технології для навчання. Тож уряди країн-членів ЄС мають надавати педагогам комплексну підтримку задля сталого професійного розвитку, набуття необхідних навичок і компетентностей. Також пропонується приділяти увагу:
  • інтеграції цифрових технологій у навчання та їх використанню, починаючи з дошкільної освіти;
  • розвитку ци
    фрових освітніх інструментів, зокрема й із застосуванням штучного інтелекту;
  • підвищенню обізнаності вчителів у кібербезпеці;
  • розбудові мережі інтернет і цифрової інфраструктури загалом.

Кожні п’ять років Європейська Комісія формуватиме звіт за результатами моніторингу виконання рекомендацій у країнах-членах ЄС.

 

За матеріалами – Державної служби якості освіти України



 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 5 з 411