Головна Новини Головні новини Освітяни на перехресті викликів: як будувати майбутнє освіти

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Освітяни на перехресті викликів: як будувати майбутнє освіти Друк
Понеділок, 09 грудень 2024 10:29
На вихідних у Києві відбувся Summit Прогресильних освітян 2024 – підсумковий захід діяльності громадської організації «Прогресильні», участь у якому взяв заступник Голови Профспілки працівників освіти і науки України Сергій Романюк. 
Захід став ще одним майданчиком для обміну ідеями та обговорення викликів в освіті й зібрав понад 200 освітян, науковців, партнерів у залі, а також приблизно 150 учасників – онлайн.
Відкрив захід директор Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Фелікс Гетт. У своєму вітальному слові він підкреслив важливість таких ініціатив для розвитку освітньої сфери в надскладні часи.
Модератором події став Богдан Ференс. Він не лише координував усі дискусії, але й акцентував увагу на основних думках та рефлексіях виступів, забезпечуючи живу взаємодію між аудиторією в залі та онлайн-учасниками.
Однією з ключових подій саміту стала публічна дискусія на тему: «Освіта під загрозою: як знайти баланс та рівновагу?». Ця дискусія була особливо актуальною в контексті сучасних викликів, з якими стикається освітня система України. Війна, економічна нестабільність, еміграція та нестача педагогів, а також постійний пошук ресурсів для підтримки навчального процесу створюють небачений тиск на освітню галузь. 
Закордонні гості – Філ Нобл, визнаний у світі як один із провідних експертів із використання Інтернету в громадському секторі, та Антоні Беймер, координатор платформи S&D Group Європейського парламенту в Брюсселі – презентували безкоштовну онлайн-програму World Class Scholars. Програма спрямована на інтеграцію світових освітніх практик і забезпечує доступ до високоякісних матеріалів для викладачів і студентів усього світу.


Summit Прогресильних освітян 2024 став ще одним прикладом співпраці освітянської спільноти, науковців та партнерів у пошуку шляхів досягнення балансу між викликами сучасності та майбутніми перспективами освіти.