Головна Новини

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Новини
Робімо прогулянки максимально корисними для здоров’я! Друк
П'ятниця, 01 березень 2019 12:24

Відсутність руху сповільнює обмін речовин, що впливає на нашу здатність регулювати рівень цукру в крові, метаболізувати жири, негативно впливає на тиск та послаблює м’язи і кістки.

Якщо у вас немає часу відвідувати зал чи займатись спортом – просто ходіть. Це корисна рухова активність, що в деяких випадках може навіть замінити тренування, – радить Міністерство охорони здоров’я України на своєму офіційному сайті

5 причин ходити пішки

Ходіння пішки – це хороше тренування для серця та судин.

Ходіння пішки покращує аеробні можливості – тобто наше тіло здатне краще поглинати та використовувати кисень.

Ходіння пішки впливає на якість, легкість та швидкість виконання щоденних справ.

Ходіння пішки зменшує стрес та тривожність.

Ходіння пішки допомагає підтримувати здорову вагу.

Ходіння пішки впливає на багато факторів ризику:

  • високий тиск - через зниження артеріального тиску у спокої;

  • високий рівень холестерину – зниження ризику появи інсульту та ішемічної хвороби серця;

  • діабет – через підвищену чутливість до інсуліну;

  • надмірну вагу або ожиріння – через збільшення витрат енергії та пришвидшення метаболізму;

  • стрес та тривожність – через поліпшення настрою;

  • при порушеннях опорно-рухового апарату, таких як біль у попереку - через зниження запалення і болю.

Скільки потрібно ходити пішки

Щоб отримувати користь для здоров’я – достатньо 10-хвилинної прогулянки в активному темпі щодня. Активний темп означає, що рухатися треба зі швидкістю близько 5 кілометрів на годину.

Науковці підкреслюють, що варто збільшувати інтенсивність ходьби, а не лише зосереджуватися на відстані або кількості кроків.

10 тисяч кроків – це добрий орієнтир, але важливий також темп ходьби. То ж що більше ми активні, то більше переваг для здоров’я ми отримуємо!

Але попри все – намагайтеся проводити якомога більше часу в русі! Адже будь-яка активність краща, ніж її відсутність. 

alt 

За матеріалами сайту МОЗ України

 
Підвищення окладів викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти Друк
П'ятниця, 01 березень 2019 12:23

Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 36 «Про підвищення посадових окладів науково-педагогічних працівників» з 1 січня 2019 року передбачено підвищення на 11% посадових окладів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти державної та комунальної форм власності, перелік посад яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 № 963 «Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників».

Згідно з постановою Уряду № 963 до науково-педагогічних працівників віднесено такі посади: керівник (ректор, президент тощо), заступник керівника (перший проректор, проректор, перший віце-президент, віце-президент), діяльність якого безпосередньо пов'язана з навчально-виховним або науковим процесом, керівник філіалу, заступники керівника філіалу (діяльність яких безпосередньо пов’язана з навчально-виховним або науковим процесом), керівник закладу післядипломної освіти для осіб з вищою освітою (у тому числі з освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста), обов’язковість підвищення кваліфікації яких передбачена законом, його заступники (діяльність яких безпосередньо пов'язана з навчально-виховним або науковим процесом), завідувач кафедрою – професор, професор, доцент, старший викладач, викладач, асистент, викладач-стажист, провідний концертмейстер, концертмейстер, декан, заступник декана, керівник навчально-наукового інституту у складі вищого навчального закладу IV рівня акредитації, його заступники (діяльність яких безпосередньо пов'язана з навчально-виховним або науковим процесом), вчений секретар, завідувач: докторантурою, аспірантурою, ординатурою, інтернатурою, підготовчим відділенням.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 28 Закону України «Про вищу освіту» до закладів вищої освіти належать, зокрема, інститути.

Частиною 4 статті 60 Закону України «Про вищу освіту», яка регулює питання післядипломної освіти, встановлено, що підвищення кваліфікації та стажування педагогічних працівників забезпечує заклад вищої освіти.

Згідно з пунктом 1.1 Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.11.2000 № 538, обласні інститути післядипломної педагогічної освіти є вищими навчальними закладами III - IV рівнів акредитації.

Зважаючи на зазначене, посадові оклади науково-педагогічних працівників інституту післядипломної педагогічної освіти мають бути підвищені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 36 з 1 січня 2019 року на 11 %.

 
Урочистий старт всеукраїнських змагань із шахів серед працівників освіти Друк
Четвер, 28 лютий 2019 09:47

Два гравці, 64 клітинки, 16 фігур у кожного і ніщо у світі не завадить зробити перший крок – крок до нової перемоги, до вдосконалення, до професіоналізму! Шахи – це той тип ігор, яким починають цікавитися змалечку і, за бажання, можна стати не лише майстром спорту, а й – чемпіоном світу.

27 лютого 2019 року в місті Києві на базі Дитячого позаміського закладу оздоровленні і відпочинку «Пуща-Водиця урочисто стартували Всеукраїнські змагання з шахів серед працівників освіти – членів Профспілки працівників освіти і науки України.

Цьогоріч участь у змаганні беруть понад 110 учасників із 21 області та міста Києва – працівники закладів освіти, які є членами первинних Профспілки працівників освіти і науки України.

Церемонію відкриття змагань традиційно провели Любов Гарбаренко – заступник голови Профспілки працівників освіти і науки України, голова оргкомітету, Юрій Пепа – головний суддя змагань та члени Головної суддівської команди. Вони привітали учасників на гостинній київській землі і побажали нових перемог та спортивних досягнень у цьому інтелектуальному виді спорту.

Змагання триватимуть до 1 березня цього року і проводяться відповідно до Правил шахової гри ФІДЕ, що діють з 1 січня 2018 року, за регульованою командною швейцарською системою у 9 турів.

Відповідно до Регламенту проведення команди формують організаційні ланки Профспілки. Склад команд – 5 гравців (3 чоловіки та 2 жінки) та представник команди.

Щиро вітаємо усіх учасників Всеукраїнських змагань і бажаємо наснаги, творчості і, звичайно ж, перемог!

alt
 
Інтернаціонал освіти підтримує студентський рух із питань зміни клімату Друк
Середа, 27 лютий 2019 10:12

Інтернаціонал освіти підтримує активність та зацікавленість, продемонстровану студентами в різних куточках світу, стосовно питань боротьби за справедливе вирішення проблем клімату. Їхня рішучість і відданість справі – це саме те, що нам потрібно в цей вирішальний момент. Студенти демонструють лідерські якості, яких бракує багатьом політикам.

Інтернаціонал освіти сподівається, що на уряди подіє завзятість студентів у справі збереження нашої планети. Зміна клімату – це добре відомий науковий факт, а не чиясь окрема думка. Про неї мають викладати в усіх школах, навіть у тих, що розташовані в регіонах, де добувають викопне паливо.

Школи повинні бути тим місцем, де дізнаються про проблеми, викликані зміною клімату, та вживають заходів заради їх справедливого вирішення. У них мають проводитися різносторонні вільні дискусії щодо наслідків зміни клімату, а також можливих шляхів вирішення породжених цим явищем проблем, в тому числі подолання соціальних наслідків уповільнення та припинення зростання викидів вуглецю.

На жаль, у багатьох країнах завдання освіти звужуються до цільової підготовки кваліфікованої робочої сили, а в основі навчальних планів та програм лежить стандартизоване тестування. Такі системи підривають навчання і викладання, а також саму мету освіти; вони не сприятимуть розвитку активного громадянства та критичного мислення, розуміння широкого спектру людських проблем і досвіду.

Навчальні плани, навчально-методологічні матеріали повинні бути терміново переглянуті та вдосконалені, з тим, щоб у них враховувалася екологічна криза, та щоб вони надавали всім учням навички та знання, необхідні для забезпечення кліматичної справедливості. Але не менш важливою ніж навчальні програми та матеріали, є свобода викладання. Креативність вчителів слід заохочувати, а не блокувати чи направляти в інше русло. Професійна автономія вчителів є ключовим елементом у боротьбі за побудову кращого світу; завданням профспілок освітян є також і боротьба за кліматичну справедливість і активну громадянську позицію.

Студенти, виходячи на вулиці, відкидають цинізм і апатію та вселяють надію. Ця надія передається іншим і може надихнути їх взяти на себе відповідальність за свою долю. Студентські акції з питань зміни клімату не тільки сприяють дискусіям щодо цього питання в багатьох країнах, але й виявляють слабку реакцію багатьох держав на найбільш гострі потреби населення та планети. Ця мобілізація може сприяти і допомогти розпочати процес відновлення та активізації демократії.

Профспілки освітян стоять пліч-о-пліч разом зі студентами. Інтернаціонал освіти закликає уряди впроваджувати необхідні структурні зміни для справедливого переходу до екологічно чистої та стійкої до змін клімату економіки. Проблему зміни клімату не вирішити виключно за допомогою «гарної поведінки» споживачів.

Скоординоване та безперервне залучення студентів і працівників та їхніх  представників до процесу прийняття рішень може стати першим кроком на шляху до кліматичної справедливості. Інтернаціонал освіти підтримує студентів у їхніх вимогах вжити невідкладних дій для вирішення проблем зміни клімату та забезпечення справедливого економічного переходу.

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 8 з 324