Головна Новини

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Новини
З 1 липня зросли розміри страхових виплат Друк
Понеділок, 08 липень 2019 08:39

Фонд соціального страхування України повідомляє, що прожитковий мінімум для працездатних громадян тепер становить 2007 грн, для непрацездатних – 1564 грн.

У зв’язку з цим зріс граничний розмір одноразової допомоги для осіб, у яких право на страхові виплати настало після 1 липня цього року:

  • потерпілому внаслідок нещасного випадку на виробництві відповідно до ступеня втрати професійної працездатності (17 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб) – 2007*17 = 34 119 грн;

  • сім’ї у разі смерті потерпілого (100 розмірів прожиткового мінімуму) – 2007*100 = 200 700 грн;

  • утриманцю у разі смерті потерпілого (20 розмірів прожиткового мінімуму) – 2007*20 = 40 140 грн.

Раніше ці виплати відповідно становили 32 657 грн, 192 100 грн, 38 420 грн.

Також змінився розмір компенсації потерпілому на бензин (пальне), ремонт і технічне обслуговування автомобілів – 22% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, або на транспортне обслуговування – 29% прожиткового мінімуму на одну особу, яка втратила працездатність, у розрахунку на місяць, відповідно до постанови КМУ від 14.02.2007 р. №228.


За матеріалами Фонду соціального страхування України

 
Українські інновації вивчатиме Єврокомісія Друк
Четвер, 04 липень 2019 08:40

Експерти Об’єднаного дослідницького центру Європейської комісії (JRC) проведуть дослідження української екосистеми трансферу технологій та інноваційної діяльності й нададуть рекомендації Уряду України. Про це йшлося під час зустрічі делегації JRC з представниками МОН, Мінекономрозвитку, Мінкультури, наукових установ, вищих закладів освіти, стартапів та бізнес-асоціацій.

Дослідження передбачає огляд політики в сфері трансферу технологій, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності 12 країн-сусідів Європейського Союзу. JRC здійснює його за допомогою зовнішніх експертів.

Дослідження відбудеться за 3 напрямами:

  • процеси передачі технологій та знань;

  • фінансові інструменти (зокрема, пільги);

  • розбудова інноваційних екосистем.

Для дослідження всіх 12 країн (Молдова, Грузія, Білорусь, Вірменія тощо) застосовується однакова методика. Такий підхід дозволить співставити результати країн-учасниць між собою.

«З огляду на те, що зв'язок між Європейським Союзом та Україною щодня посилюється, Україна є важливою частиною дослідження», – наголосив начальник сектору JRC Алессандро Фазіо.

За підсумками дослідження JRC представить публічний звіт, який описуватиме стан екосистеми трансферу технологій в Україні. Він також акцентуватиме увагу на тому, які механізми державної політики працюють, а які – ні, які потреби і складнощі виникають у вишів, наукових установ та представників бізнесу, надаватиме рекомендації Уряду щодо заходів для розбудови екосистеми трансферу технологій в Україні.

 

За матеріалами МОН

 
Де найвища повага до вчителя – там найкраща успішність Друк
Середа, 03 липень 2019 13:22

Масштабне дослідження у 35 країнах світу провів фонд The Varkey Foundation. Результати науковці опублікували у звіті «Індекс глобального статусу вчителя 2018».

Вчені дослідили соціальний статус педагогів, рівень оплати їхньої роботи, кількість охочих отримати педосвіту, соціальне сприйняття вчителів та рівень поваги учнів. Країни, які досліджували: Бразилія, Китай, Чехія, Єгипет, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Ізраїль, Італія, Японія, Південна Корея, Нідерланди, Нова Зеландія, Португалія, Сінгапур, Іспанія, Швейцарія, Туреччина, Велика Британія, США, Тайвань, Угорщина, Гана, Уганда, Аргентина, Перу, Колумбія, Чилі, Панама, Індія, Росія, Малайзія, Індонезія, Канада.

 Подаємо найцікавіші міжнародні висновки. Отож, те, як суспільство сприймає вчителів, відокремили від того, як сприймають якість системи освіти загалом. Виявилося, що існують значні відмінності в баченні статусу педагога залежно від особливостей країни. На сприйняття людей впливають їхній вік, стать, релігія, освіта і навіть наявність дітей.

Дослідники з’ясували, що люди похилого віку поважають вчителів більше за молодь. Випускники – більше, ніж не-випускники. Чоловіки – більше, ніж жінки. А батьки – більше, ніж бездітні. Цікаво, що етнічні меншини загалом менше поважають вчителів, але представники ісламської віри традиційно цінують їх високо.

Цікаво, що в більшості країн вчителі вважають власний статус вищим, ніж думає громадськість. В Азії вчителів шанують більше, ніж в європейських країнах.

Найвища престижність вчителів у Китаї. Найнижчі за статусом педагоги в Бразилії та Ізраїлі. Ці показники незмінні вже 6 років. Порівняно з 2013 роком, у Японії та Швейцарії статус вчителя зріс. Водночас, він знизився в Греції.

У багатьох країнах люди прирівнюють вчителів за статусом до соціальних працівників та бібліотекарів.

Найвище оцінюють ранг вчительської професії у Малайзії, Китаї – там вчителів прирівнюють до лікарів, яким надали найвищий статус серед обраних для порівняння професій. Але загалом у світі найчастіше вчителів порівнюють із соціальними працівниками (у 50% опитаних країн).

Що вища в країні повага до вчителів, то частіше батьки заохочують дітей обирати педагогічну професію. Це відбувається навіть незалежно від рівня оплати праці.

Більшість європейських країн вважає, що учні переважно не поважають вчителів. Навпаки думають у Китаї – там 80% респондентів впевнені у шанобливому ставленні школярів.

У більшості країн середній показник учнівської поваги до педагогів – 36%. Нижчий рівень – в Європі, вищий – в Азії, Африці та на Близькому Сході.

Існують значні контрасти між країнами, де батьки заохочують молоде покоління стати вчителями. Спонукають дітей до вибору освітньої професії понад 50% батьків у Китаї, Індії, Гані та Малайзії, і тільки 8% роблять це в Ізраїлі та Росії. Статистика довела, що вчительської долі своїм дітям бажають там, де переконані, що учні поважають своїх вчителів. 

Науковці встановили чіткий зв’язок між повагою до професії та заробітною платою.

Професії, які респонденти вважали більш престижними, вони вважали і більш високооплачуваними. У більшості країн респонденти вважають, що фактична заробітна плата вчителів нижча за справедливу.

У Південній Америці та африканських країнах вважають, що справедлива зарплата вчителів має бути на 40-60% більшою, ніж наявна.

У США вважають, що зарплата до справедливої не дотягує на 16%, у Великій Британії – на 23%.

Переважно, вчителі бажають зарплати не суттєво більші від тих, які фактично отримують. А в країнах з високими зарплатами вчителі кажуть, що така оплата справедлива.

В усіх 35 країнах близько половини опитаних вважають, що вчителі повинні мати зарплату відповідно до успішності їхніх учнів. У Єгипті такої думки дотримуються 78%, що є найвищим показником серед усіх країн. 

alt

 
Триває робота експертної групи з підготовки законопроекту про середню освіту до ІІ читання Друк
Вівторок, 02 липень 2019 15:20

Уже другий тиждень триває робота експертної групи над підготовкою законопроекту реєстр. № 10204 «Про повну загальну середню освіту» до другого читання.

Щодня на засіданні учасники загострюють увагу на багатьох важливих питаннях, серед яких і оплата праці педагогів, вихователів, робочий час та педагогічне навантаження, права та обов’язки педпрацівників, педагогічної інтернатури, інклюзивне навчання, компроміс у мовному питанні щодо вивчення мов корінних народів та мов національних меншин, також найменування типів, установчих документів закладів загальної середньої освіти та багато інших.

Щоразу опрацьовується від 70 до понад 140 зауважень від народних депутатів, профспілок, громадськості.

Від Профспілки працівників освіти і науки України участь у дискусіях, пропозиціях та доповненнях законопроекту беруть заступник Голови Профспілки Сергій Романюк, завідувач юридичного відділу апарату ЦК Профспілки Сергій Курилкін, завідувачка відділу експертно-правової роботи апарату ЦК Профспілки Людмила Липець.

Усі члени експертної групи докладають максимум зусиль для якісної підготовки законопроекту до другого читання і вже 10 липня планується його розгляд на розширеному засіданні Комітету з питань науки і освіти.

 
« ПочатокПопередня261262263264265266267268269270НаступнаКінець »

Сторінка 269 з 595