Головна

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Затверджено порядок зарахування дітей до 1 класу
Четвер, 10 травень 2018 09:13
Міністерством освіти затверджено порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти. Відповідний наказ був підписаний міністром освіти. У Міністерстві юстиції України також підписали новий порядок зарахування учнів до 1 класу.

Документ визначає механізми зарахування дітей до шкіл для здобуття початкової, базової чи профільної середньої освіти, а також переведення учнів з одного закладу освіти до іншого або їх відрахування зі шкіл.

Затверджений порядок визначає, що заява про зарахування дитини до першого класу закладу освіти, за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця дитина, має подаватися до 31 травня.

Впродовж 1-15 червня заяви про зарахування дітей не приймаються, що не виключає права батьків подавати заяви після 15 червня на вільні місця.

Присутність дитини під час подання заяви або її зарахування не є обов’язковою і не може вимагатися працівниками закладу освіти чи бути умовою її зарахування.

Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв не перевищує загальної кількості місць у перших класах, не пізніше 1 червня видається наказ про зарахування усіх дітей.

Як виглядає процедура вступу до школи

Подати документи для зарахування до школи потрібно до 31 травня 2018 року. Один з батьків має подати такі документи (і пред’явити оригінал):

  • заяву визначеного зразка;

  • копію свідоцтва про народження дитини;

  • копію або оригінал медичної довідки №086-1/о;

  • копію або оригінал висновку ІРЦ або ПЧПК (за наявності).

Заборонено вимагати присутність дитини та інші документи, не вказані у переліку.


Завантажити наказ МОН 1-klas_nakaz-mon.pdf [213,3 Kb][119] Завантажити Переглянути документ онлайн
 
В Україні дні вшанувань жертв Другої світової війни
Четвер, 10 травень 2018 09:11

alt

8-9 травня Україна традиційно вшановує День пам’яті та примирення і День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

У ці дні важливо нагадати про непересічну роль українців у перемозі Об’єднаних Націй у Другій світовій війні, висловити повагу всім борцям проти нацизму, увічнити пам’ять про загиблих воїнів, жертв війни, воєнних злочинів, депортацій та злочинів проти людяності, скоєних у ці роки.


Інформаційні матеріали до Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні від Українського інститут національної пам’яті 

Утверджуючи традицію відзначення 8 та 9 травня в європейському дусі «не святкуємо, а вшановуємо», пропонуємо згадувати Другу Світову з акцентом на ролі людей, які боролися проти нацизму. Тому цього року Український інститут національної пам’яті обрав тему «Українці в лавах Об’єднаних Націй перемогли агресора» для інформаційної кампанії.

Ми прагнемо розкрити трагічні роки війни через долі та звитяги чоловіків і жінок – уродженців різних куточків України та світу, які воювали у регулярних арміях або були партизанами, служили у допоміжних формуваннях або на передовій, пройшли всю війну або героїчно загинули в боротьбі. Важливо, що хоч би де перебували ці українці та вихідці з України, вони пліч-о-пліч з іншими народами воювали проти нацизму та дістали високі відзнаки країн, у лавах яких вони служили.

Історична довідка

8 травня 1945 року набув чинності Акт про капітуляцію Німеччини. Ця дата дає можливість оцінити внесок Українського народу в перебіг і завершення Другої світової війни, підсумувати її масштабні спустошливі наслідки для України, а також винести життєво важливі уроки для нашої держави сьогодні.

Від 1 вересня 1939 року, коли нападом нацистської Німеччини на Польщу і бомбардуванням німецькою військовою авіацією Львова та інших міст війна розпочалася для України, 120 тисяч українців брали участь у двобої з вермахтом у складі Війська Польського. Сотні тисяч українців взяли участь у вторгненні на територію Другої Речі Посполитої у складі Червоної Армії, в запеклих битвах у Фінляндії та в захопленні Бессарабії і Північної Буковини. Українці Волині, Галичини, Західного Полісся, Північної Буковини і Бессарабії в перші роки війни на власному досвіді відчули прискорені заходи радянізації, які обернулися десятками тисяч розстріляних, сотнями тисяч депортованих і арештованих.

З червня 1941 року після вторгнення військ Німеччини та її союзників на територію СРСР уся Україна стала ареною запеклих бойових дій. У складі військ Південно-Західного фронту українці становили до 50 % бійців. Загальна кількість осіб, мобілізованих за роки війни з України до радянських Збройних сил перевищує 6 мільйонів бійців. Кожний другий з них загинув, а кожний другий з тих, хто залишився живим, став інвалідом.

Українці та вихідці з України перебували у військових з’єднаннях Польщі (120 тисяч), США (до 80 тисяч), Канади (до 45 тисяч). Крім того, до 5 тисяч українців захищали Францію у лавах Іноземного легіону. Після капітуляції прем’єр-міністра Анрі Петена у червні 1940 року в країні розгорнувся рух опору німецьким загарбникам. На боці французьких партизанів воювали українці звідусіль. Серед них – представники передвоєнної еміграції, наприклад, командир загону Осип Круковський. Були також радянські військовополонені і дезертири з військових частин на німецькій службі. Червоноармієць Василь Порик з Вінничини сформував власний партизанський підрозділ. Канадський пілот Пітер Дмитрук став партизаном після того, як в небі над окупованою країною підбили його літак. Обидва, Порик і Дмитрук, героїчно загинули. Задіяні німцями для боротьби з французькими партизанами українські поліцейські цілими підрозділами переходили на бік сил опору. У 1944 році з них було створено два партизанські батальйони: імені Тараса Шевченка та імені Івана Богуна.

8 травня для наших земляків воєнні дії не припинилися, а продовжувалися щонайменше до 2 вересня 1945 року, коли на борту американського лінкора «Міссурі» було підписано Акт капітуляції Японії представниками цієї країни, США, Китаєм, Великою Британією та СРСР. Від радянської сторони його підписав українець з Уманщини генерал-лейтенант Кузьма Дерев’янко.

Отже, історія кожного з українців та українок, які воювали в Червоній армії, УПА, Війську польському, Французьких, Британських, Канадських збройних силах та армії США – це історія мужності й самопосвяти в ім’я спільної перемоги над агресором.

Відеоісторії про Амета-Хана Султана, Пітера Дмитрука, а також уродженця Дніпропетровська (тепер – Дніпро), рятівника Кракова, Героя України, котрий став прототипом головного героя роману «Майор Вихор», Євгена Березняка і Михайла Стренка (сержант Корпусу морської піхоти США родом із Лемківщини, учасник бойових дій в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні під час Другої світової війни, що був серед шести військовослужбовців, які підняли прапор США над островом Іодзіма, загинув у бою), створені за ініціативи Уряду та Українського інституту національної пам’яті (режисер Олесь Санін).

Українці, які в лавах Об’єднаних Націй перемогли агресора

1.Анна Храплива

Канадійка українського походження, що добровільно пішла до Канадського жіночого армійського корпусу. Служила у Великій Британії, відзначена Медаллю Британської Імперії.

2. Пітер Дмитрук

Канадський пілот бомбардувальника. З парашутом врятувався зі збитого літака і приєднався до французьких партизанів. Загинув, але врятував мешканців французького містечка від репресій.

3. Іван Кожедуб

Найрезультативніший льотчик-ас Союзників часів Другої світової війни. На рахунку – 64 повітряні перемоги. Тричі Герой Радянського Союзу.

4. Олена Мостович – «Верба»

Керувала Українським Червоним Хрестом на Волині та Поліссі, організовувала медичне забезпечення УПА. Загинула в бою. Однією з перших нагороджена Золотим Хрестом Заслуги.

5. Ніколас Міньо

Вояк армії США. Загинув героїчно у бою в Тунісі. Нагороджений Медаллю Пошани, Срібною Зіркою, медаллю Пурпурове Серце.

6. Михайло Опаренко

Пілот польської та британської авіації. Брав участь у боях проти нацистського агресора із перших днів Другої світової війни. Відзначений нагородами.

7. Ніколас Орешко

Американець з українським корінням. Здобув найвищі військові відзнаки за героїчні бої в Німеччині, будучи старшим сержантом піхотної дивізії США.

8. Петро Федун – «Полтава»

Лейтенант ЧА, полковник УПА. Воював проти німецьких окупантів. Видатний ідеолог та публіцист визвольного руху. Лицар Золотого Хреста Бойової Заслуги 1 класу і Золотого Хреста Заслуги.

9. Василь Порик

Герой Радянського Союзу. Втік із німецького концтабору у Франції і сформував свій партизанський загін. Потрапив у руки нацистів під час одного із боїв і був розстріляний.

10. Амет-Хан Султан

Льотчик-ас. Збив 30 ворожих літаків сам на сам і ще 19 в групових боях. Двічі Герой Радянського Союзу. З гордістю відкрито називав себе кримським татарином.

11. Євдокія Завалій

Полковник Завалій – єдина жінка, яка під час Другої світової війни служила командиркою взводу морської піхоти.

12. Майкл Стренк

У складі елітного підрозділу Корпусу морської піхоти США Майкл Стренк брав участь у важких боях на Тихому океані. Саме він був серед тих, хто підняв переможний прапор над Іводзімою.

За матеріалами Українського інституту національної пам’яті

 
Фінансування освіти на місцях – відповіді від обласних рад та ОДА (оновлено)
Понеділок, 07 травень 2018 13:21
Як уже повідомлялося, ЦК Профспілки працівників освіти і науки України спрямував листи до усіх обласних рад та обласних державних адміністрацій з приводу необхідності вжиття заходів для поліпшення стану фінансового забезпечення закладів і установ освіти, що фінансуються з місцевих бюджетів.

На лист Профспілки надходять відповіді від місцевої влади.

Так, Полтавська обласна рада повідомляє, що відповідно до пунктів З, 13 частини першої статті 44 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження щодо ефективного використання фінансових ресурсів, забезпечення розвитку усіх видів освіти делеговано відповідним місцевим державним адміністраціям.

У зв’язку з вищевикладеним звернення Профспілки надіслано за належністю до Полтавської обласної державної адміністрації, від якої й буде надана відповідь.

Дніпропетровська обласна рада, поінформувала, що обсяг освітньої субвенції з державного бюджету обласному бюджету становить 563,8 млн грн.

За інформацією департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації заборгованості із виплати заробітної плати з нарахуваннями педагогічним працівникам комунальних закладів, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ та міст Дніпропетровської області, немає. Головним розпорядником за освітньою субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам є Міністерство освіти і науки України.

Обсяг освітньої субвенції місцевим бюджетам області розрахований Міністерством освіти і науки України на підставі статистичних даних, поданих міськими радами, райдержадміністраціями та об’єднаними територіальними громадами. Питання стосовно забезпечення дотримання вимог статті 61 Закону України «Про освіту» щодо розміру посадових окладів та ставок педагогічних та науково-педагогічних працівників та спрямування залишків освітньої субвенції, що утворилися на 1.01.2018 у місцевих бюджетів, на оплату праці належить виключно до компетенції місцевих органів влади.

Дніпропетровська обласна рада також повідомила, що звернеться до Кабінету Міністрів України стосовно збільшення обсягів освітньої субвенції тим місцевим бюджетам області, де виникла така необхідність.

Тернопільська обласна рада листом повідомила, що питання фінансового забезпечення закладів і установ освіти Тернопільської області, буде розглянуто на черговому засіданні постійної комісії Тернопільської обласної ради з питань освіти, науки, молодіжної політики і спорту.

Тернопільська обласна державна адміністрація також розглянула звернення ЦК Профспілки та повідомила, що з метою відновлення справедливості в оплаті праці обласна державна адміністрація звернулася в Міністерство освіти і науки України (лист від № 03-1344/32-05) з пропозицією внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 22 «Про підвищення оплати праці педагогічних працівників», а саме: доповнити пунктом З «Органи місцевого самоврядування можуть приймати власне рішення про підвищення на 10 % посадових окладів (ставок заробітної плати) педагогічних працівників закладів та установ освіти, що фінансуються за рахунок місцевих бюджетів».

Також у лютому відбулося засідання обласної тристоронньої соціально-економічної ради «Про стан виконання зобов’язань Територіальної угоди про регулювання соціально-економічних і трудових відносин в Тернопільській області на 2017-2018 роки у 2017 році» за участю представників обласної державної адміністрації, обласної ради профспілок та спільного представницького органу роботодавців області.

За результатами засідання обласна тристороння соціально-економічна рада звернулася до Уряду про прийняття необхідних рішень з метою підвищення заробітної плати зазначеної категорії педагогічних працівників з 1 квітня 2018 року.

Миколаївська обласна рада повідомила ЦК Профспілки, що лист уже було розглянуто на засіданні постійної комісії обласної ради з питань культури, науки і освіти, сім'ї та молоді, спорту 21 березня 2018 року.

Рекомендації щодо розгляду цього питання направлено на адреси облдержадміністрації, департаменту освіти і науки облдержадміністрації, райдержадміністрацій, районних, міських рад та голів ОТГ для розгляду питання по суті, вжиття заходів відповідного реагування з метою вирішення порушених питань та інформування Вас за результатами розгляду.

Вінницька обласна рада поінформувала, що звернення Профспілки направлено до Вінницької обласної державної адміністрації. Днями звідки також отримано відповідь, що за результатами розгляду та враховуючи висновок постійної комісії обласної дано доручення Департаменту освіти і науки облдержадміністрації спільно з Департаментом фінансів облдержадміністрації надати роз’яснення щодо можливостей вирішення порушених у листі питань.

Чернігівська обласна рада направила на лист Профспілки відповідь від Чернігівської обласної державної адміністрації, де вказується, що упродовж останніх років фінансові можливості місцевих бюджетів Чернігівщини вкрай обмежені, близько 90% всього ресурсу спрямовується та забезпечення першочергових потреб установ (оплата праці, комунальні послуги й енергоносії, придбання продуктів харчування і медикаментів, виплата стипендій тощо).

За даними Департаменту фінансів Чернігівської облдержадміністрації одними із основних чинників нестачі коштів є недостатність обсягів трансфертів з державного бюджету (освітня, медична субвенції, додаткова за дотація), обмеженість власних фінансових ресурсів, нерівномірність розподілу доходів та видатків між бюджетами.

Також було наголошено, що питання фінансового забезпечення бюджеті їх закладів, у тому числі і освітніх, знаходиться на постійному контролі органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. У разі неможливості вирішення проблеми нестачі коштів на рівні регіону, з урахуванням усіх можливих заходів, готуються звернення до Уряду та центральних органів виконавчої влади щодо збільшення для області трансфертів з державного бюджету

Одеська обласна державна адміністрація повідомила ЦК Профспілки, що за результатами проведеного детального аналізу незабезпеченості в видатках на оплату праці педагогічних працівників закладів освіти Одеської області. Департаментом фінансів обласної державної адміністрації направлено лист від 03.03.2018 №314/03.02-23/772 до Міністерства фінансів України щодо виділення додаткових коштів у вигляді освітньої субвенції на загальну суму 62644,7 тис. грн.

Питання щодо підвищення у 2018 році посадових окладів (ставок заробітної плати) іншим категоріям педагогічних працівників (у тому числі педагогічних працівників закладів дошкільної та позашкільної освіти) та науково-педагогічних працівників буде розглянуто за результатами виконання Державного бюджету України за І півріччя 2018 року у відповідності до чинного законодавства

У свою чергу, Рівненська обласна державна адміністрація повідомила, що обсяг освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам Рівненської області на 2018 рік затверджений Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» в сумі 2 626,4 млн. грн. та збільшений загалом по області порівняно з минулим роком на 20,8 %.

Згідно з оперативною інформацією райдержадміністрацій, міськвиконкомів міст обласного значення та виконавчих комітетів об’єднаних територіальних громад, окрім коштів освітньої субвенції, на заробітну плату педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти за рахунок власних доходів місцевих бюджетів спрямовано 86,5 млн. гривень.

Разом з тим, за проведеним аналізом в розрізі місцевих бюджетів у співставних умовах ріст затвердженого на 2018 рік фонду оплати праці педагогічних працівників у 17 місцевих бюджетах складає менше визначеного законодавством росту посадових окладів педагогічних працівників (21,1%).

З метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості за вказаними видатками, уникнення соціальної напруги в педагогічних колективах обласна державна адміністрація звернулась до головного розпорядника коштів освітньої субвенції – Міністерства освіти і науки України, з проханням виділити за рахунок резерву освітньої субвенції для місцевих бюджетів Рівненської області кошти в сумі 120,4 млн. гривень.

Запорізька обласна державна адміністрація поінформувала ЦК Профспілки, що Кошти на підвищення заробітної плати педагогічних працівників з 1 січня 2018 року, оплата праці яких здійснюється за рахунок освітньої субвенції, були передбачені при її розрахунку на 2018 рік.

За даними фінансової звітності за станом на 1.03.2018 кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати працівникам закладів освіти, які фінансуються з місцевих бюджетів Запорізької області, відсутня.

Кіровоградська обласна рада на лист Профспілки повідомила, що у січні-лютому 2018 року педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти області виплату надбавки за престижність педагогічної праці здійснено в середньому розмірі 18 %. З окремими територіями проведено роботу щодо підвищення розміру виплат надбавки за престижність педагогічної праці.

Здійснюється диференціація заробітної плати працівників, які отримують заробітну плату на рівні мінімальної, шляхом встановлення надбавок і доплат.

Станом на 28 березня 2018 року заробітну плату педагогічним працівникам закладів освіти області, оплата праці яких здійснюється за рахунок коштів освітньої субвенції та за рахунок місцевих бюджетів, виплачено в повному обсязі. Заборгованість із виплати заробітної плати відсутня.

Кіровоградська обласна державна адміністрація у свою чергу, у листі звернула увагу, що у січні-лютому 2018 року педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти області виплата надбавки за престижність педагогічної праці здійснена у середньому розмірі 18%. З окремими територіями проведена робота щодо підвищення розміру виплат надбавки за престижність педагогічної праці.

Здійснюється диференціація заробітної плати працівників, які отримують заробітну плату на рівні мінімальної, шляхом встановлення надбавок та доплат.

Заборгованість із виплати заробітної плати відсутня, а обласною державною адміністрацією спільно з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування здійснюється моніторинг недостатності обсягу освітньої субвенції, за результатами якого вживаються відповідні заходи.

Закарпатська обласна державна адміністрація на звернення Профспілки повідомила, що у містах обласного значення та окремих ОТГ виникла потреба у додаткових обсягах освітньої субвенції з державного бюджету на оплату праці з нарахуваннями педагогічного персоналу.

Крім того, станом на 1.04.2018 року у 10 із 13 районів області не забезпечено асигнуваннями потребу в коштах на оплату праці з нарахуваннями непедагогічних працівників установ загальної освіти в сумі 57 054,6 тис.грн. та працівників дошкільної освіти – 42 948,5 тисяч гривень.

Також було зазначено, що напрями розподілу залишку освітньої субвенції в межах законодавства визначаються на підставі клопотань відповідних органів з питань освіти, які є головними розпорядниками коштів освітньої субвенції на місцях і володіють вичерпною інформацією щодо необхідності першочергового її спрямування.

Чернівецька обласна державна адміністрація поінформувала ЦК Профспілки, що у 2018 році з державного бюджету Чернівецькій області передбачено освітню субвенцію у загальній сумі 1688,8 млн. грн, що більше на 441,3 млн. грн або 35,4 % у порівнянні із 2017 роком.

Станом на 1.01.2018 року залишки коштів освітньої субвенції по Чернівецькій області становлять 70943,9 тис. грн, з них 40600,0 тис. грн – це залишок нерозподілених цільових видатків відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 16.12. 2015 № 1340-р, 16.11.2016 № 827-р та 18.12.2017 №929-р. За інформацією ОДА було здійснено розподіл залишку цільових коштів освітньої субвенції у загальній сумі 39399,4 тис.грн, який спрямовано районним бюджетам, бюджетам об’єднаних територіальних громад та бюджетам міст обласного значення.

Черкаська обласна державна адміністрація на лист ЦК Профспілки відповіла, що на цей час проблема із забезпеченістю достатнім фінансовим ресурсом бюджетних установ відчутна по усіх місцевих бюджетах області. За даними фінансових управлінь на 1.04.2018 розрахунковий дефіцит коштів лише по видатках на виплату заробітної плати працівникам освітньої галузі становить 178,3 млн грн, в тому числі по видатках за рахунок освітньої субвенції – 134 млн грн.

З метою врегулювання зазначеного питання, обласною державною адміністрацією направлено звернення до міністерств фінансів, освіти і науки України щодо збільшення обсягу освітньої субвенції для забезпечення виплати заробітної плати педагогічним працівникам навчальних закладів області.

Івано-Франківська обласна рада листом повідомила, що питання своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і фінансової забезпеченості місцевих бюджетів постійно перебуває на контролі в обласні раді та неодноразово розглядалися засіданнях постійних комісій обласної ради.

Крім цього, відповідно до пункту другого вказаного вище рішення головам районних державних адміністрацій, головам районних рад, міським головам міст обласного значення, головам об’єднаних територіальних громад рекомендовано спрямовувати нерозподілені вільні залишки коштів загального фонду, які склалися станом на 01.01.2018 року, та кошти від перевиконання дохідної частини місцевих бюджетів за відповідні звітні періоди в першу чергу на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ.

Полтавська облдержадміністрація повідомила, що конкретні розміри виплат працівникам закладів освіта, що фінансуються з місцевих бюджетів Полтавської області, визначаються керівниками структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій (виконавчих органів місцевих рад) з питань освіти, керівниками закладів освіти відповідно до діючих умов оплати праці та в межах затверджених бюджетних (кошторисних) призначень на відповідну мету.

Донецьк обласна державна адміністрація поінформувала, що згідно затвердженої формули розподіл обсягу освітньої субвенції між місцевими бюджетами здійснюється на підставі розрахункових показників фінансових нормативів бюджетної забезпеченості; контингентів учнів усіх типів закладів загальної середньої освіти станом на 5 вересня року, що передує поточному бюджетному періоду; контингентів учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти станом на 1 січня року, що передує плановому бюджетному періоду, та контингентів студентів станом на 1 жовтня року, що передує плановому бюджетному періоду; навчального плану; заробітної плати вчителів; коригуючих коефіцієнтів та відповідних коефіцієнтів приведення кількості учнів, розрахункової та нормативної наповнюваності груп та класів, кількості годин навчальних планів, кількості ставок педагогічного персоналу, кількості ставок вихователів тощо.


Профспілка й надалі триматиме питання на контролі й інформуватиме про дії місцевої влади щодо фінансування освіти у областях та підвищенням рівня оплати праці педагогічних працівників закладів освіти.



1
Сьогодні, 13:59
 
Розпочався додатковий період реєстрації на ЗНО
П'ятниця, 04 травень 2018 09:59
Починаючи з 3 травня 2018 року розпочався період реєстрації для участі в додатковій сесії зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року. Про це повідомляє Український центр оцінювання якості освіти.

У межах часу, відведеного для додаткового періоду реєстрації (з 3 по 21 травня 2018 року), на додаткову сесію ЗНО можуть бути зареєстровані наступні особи:

учасники антитерористичної операції, особи, які проживають на тимчасово окупованій території або в населених пунктах, де органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, і тому не мали змоги зареєструватися в основний період. Таким особам до пакета реєстраційних документів потрібно додати заяву щодо надання можливості пройти зовнішнє незалежне оцінювання під час додаткової сесії, а також копію документа, що посвідчує відповідний статус (копію посвідчення учасника бойових дій, копію довідки про безпосередню участь в антитерористичній операції, копію паспорта громадянина України (або одного з батьків/опікунів тощо);

особи, засуджені до позбавлення волі або взяті під варту; усю необхідну інформацію про процедуру зовнішнього незалежного оцінювання такі особи можуть отримати в представника адміністрації установи виконання покарань, на якого покладено відповідальність за організацію та проведення зовнішнього незалежного оцінювання;

особи, які у 2018 році мають складати державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього оцінювання, але через поважні причини не змогли зареєструватися в основний період реєстрації (для участі в додатковій сесії на тестування з навчальних предметів, результати зовнішнього оцінювання з яких будуть їм зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію).

Дату подання реєстраційних документів буде визначено за відтиском штемпеля на поштовому конверті.

Цього року додаткова сесія розпочнеться 2 липня тестуванням з української мови і літератури, 3 липня відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання з математики, 4 липня – з англійської й іспанської мов; 5 липня – з біології й німецької мови; 6 липня – з історії України; 9 липня – з географії й французької мови; 10 липня – з фізики. Завершиться додаткова сесія 11 липня тестуванням з хімії.

За матеріалами Українського центру оцінювання якості освіти

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 6 з 259